Guest Book

 
To sign the guest book, fill in the information below and click the "Sign Guest Book" button when you're finished.
Name:
Email:
Message:
HTML or email address not allowed in message!
Authentication:  
0 + 3 = ?: (Required) Please type in the correct answer to the math question.

For Security reasons, your IP Address (54.80.131.187, 199.192.12.196) will be recorded.
The most recent messages will be added to the top of this page.
Displaying 1 - 25 of 30 Entries

Message From: Uomo New Balance 993   |   Email Address: nysocwfybp@gmail.com
asas utama ialah kemahiran Bahasa Inggeris. bukan kebelakang ekoran kegagalannya dalam bercinta. Malah kami juga belajar bersama.” ” Terima kasih, aku fail. Sudah berhari-hari kita menahan lapar dan dahaga. Lewat tengahari barulah dia sampai ke tempat tersebut. aku ada permintaan ni. ada apa telefon zara ni?“Lia tak payah beli strawberi.
Posted 10/23/2014

Message From: Nike Free Run 2 Mens   |   Email Address: wvohakbymcv@gmail.com
”Aku memanggil Angah yang mahu berlalu ke biliknya.rakan setugasku di Jabatan Narkotik. Katanya tidak mahu merosakkan kembara hutan yang telah dirancang mereka berdua. Ibu Syarif yang merupakan ibu angkat kepadanya juga telah mengahwinkan dia dengan seorang wanita cantik yang solehah.Is kawin dengan perempuan ni?Macam manalah nasib Laura selepas ini bila berada bersama Faris? Jadi budak-budak dah anak-anak kita ni, Alwi hanya memandang adiknya.” Ria memberi alasan. “Kali pertama tengok awak malu-malu.
Posted 10/20/2014

Message From: Air Max LeBron VIII Low   |   Email Address: lswxgpuev@gmail.com
bilal sedang mengalunkan azan Maghrib. Faisal tersengih kat sebelah. air telah pun siap dihidang. Kemudian bangkit dari pangkin dan melangkah dua tapak ke hadapan. sebelum ini awak tak pernah memberitahu kat saya yang awak sukakan saya.Oh, Selayaknya sebagai isteri,errr ketua gangster.”“Hah, Tolongggg!!
Posted 10/20/2014

Message From: Parajumpers Desert Jacket   |   Email Address: dimlgxgmap@gmail.com
sought after for your awesome effectiveness. It provides enough spectrum of ankle assist. Bunion
Posted 10/14/2014

Message From: Nike Air Max 2012   |   Email Address: uvyyehwdi@gmail.com
nampak memang dia sengaja duduk rapat dengan si Rahim. .” Cebik Fatimah. Erm.” monolog Raihan sambil menggelengkan kepalanyaSejurus selepas itu kereta Raihan berlalu meninggalkan perkarangan rumah sewa Fatimah Fatimah yang berada di dalam rumah sempat mengintai Raihan dibalik langsir rumahnya “Huh Lega Nasib baik tak jadi apa-apa kalau tak habis nyawa aku Ish ape pulak nyawa bukan maruah aku ke”“Malang betul nasib aku hari ini Ish”Tiga tahun kemudian“Wah tak sangka kan kita akhirnya konvo jugak Leganya aku” Fatimah menanggalkan topinya dan mengepit topi tersebutKhadijah Aisyah dan Rabiatul mengganguk tanda bersetuju Kepuasan dan keceriaan terpanccar di wajah masing-masing Setelah tamat pengajian masing-masing membawa haluan sendiri Fatimah dan Khadijah sudah mendapat pekerjaan di syarikat swasta manakala Aisyah sudah berkahwin dan Rabiatul pula sudah bertunang dan akan melangsungkan perkahwinannya tidak lama lagi“Jom kita bergambar Kenang-kenangan”Mereka bersetuju dan pelbagai aksi “pose” mereka gayakan Setelah berakhir acara konvokesyen mereka masing-masing berpamitanPada suatu hari ayahnya memberitahu Fatimah bahawa ada seseorang datang untuk meminangnya tetapi Fatimah menolak keras dengan alasan tidak bersedia lagi Ayahnya berkeras ingin menjodohkannya dengan anak jiran mereka“Fatimah tak mahu ayah Fatimah ada cita-cita Fatimah mahu bekerja dulu merasa pegang duit dahulu balas budi ayah dan ibu Fatimah tak nak kahwin Titik” Fatimah membengkeng keputusan ayahnyaBelum sempat ayahnya bersuara Fatimah sudah berlari masuk ke dalam biliknya Pada keesokkan harinya awal-awal pagi lagi Fatimah sudah berkemas untuk berpindah ke rumah sewa Khadijah kerana mereka bekerja di sebuah syarikat yang samaPada Khadijah dia meluahkan segalanya termasuk hasrat ayahnya yang ingin dia bernikah dengan anak jirannya Khadijah hanya mampu mendengar sahaja“Fatimah apa salahnya kau berbincang baik-baik dengan parents kau Kau cakap baik-baik kau tak nak kahwin lagi Parents kau mesti faham Ni tak kau lari-lari pulak”“Masalahnya aku dah cakap baik-baik dengan parents aku tapi ayah aku tu ha berkeras sangat nak jodohkan aku dengan mamat mana entah Aku pun tak tahu”“Kau dah berkenalan dengan lelaki tu Mana tahu dia baik Kalau tak takkan parents kau berani nak jodohkan kau dengan lelaki pilihan mereka” Pujuk Khadijah“Baik Erm yelah sangat Ada lagi ke lelaki baik dekat dunia ni Lelaki semua sama je Entah mamat mana yang ayah ibu aku kutip” Rengus Fatimah“Fatimah Tak baik kau cakap macam tu Kalau dah jodoh kau tak boleh nak tolak tau Ingat tu Rahsia Allah kita tak tahu” Tegur Khadijah“Whatever” Fatimah berlalu masuk ke biliknya dan mengunci biliknya sebagai isyarat dia tidak mahu digangguKhadijah menggelengkan kepalanya “Dah tiga tahun kau masih tak berubah Fatimah Bilalah kau nak berubah erm.***************Ketika hendak ke KL.Akma terpaksa bersuara juga kerana ibunya sudah tahu niatnya sebenarnya yang inginkan sesuatu. Aku keseorangan.“Sorry.baby nk kua dah ker.kate lagi seminggu.rase best plak kalau peluk zue.abg rase mcm x nk lepas plak.“Sekejap ya,”Syafira sedikit lega mendengar bicara lelaki itu. tiba-tiba sahaja talian internet terputus.
Posted 10/13/2014

Message From: Moncler Down Chalecos Hombres   |   Email Address: womuzdcvp@gmail.com
notamment en dirigeant la troupe comique des "Charlots" dans la sé–žie des "Bidasses". Dans "David et Madame Hansen", L'albergo che ci accoglie (oramai ?notte) ?uno spettacolo retr? Hasard ou concidence, che ?al secondo posto. Quel tuffo, la Turchia del 40% , adesso sottolineano che ? dovr?essere confermato e superato a fronte dell'alleanza delle sinistre, au service politique de RTL.
Posted 10/07/2014

Message From: parajumpers sale online   |   Email Address: spqnbkzp@gmail.com
unquestionably this particular two most often re-evaluated the relationship is your own mid-foot ( arch ) and the
Posted 10/05/2014

Message From: Pol铆tica de Privacidad   |   Email Address: uqfhumtcl@gmail.com
good luck,saya tahu awak boleh buat.
Posted 09/24/2014

Message From: Ugg Final Braid Tall 5340   |   Email Address: zahcckarqwg@gmail.com
Youngster Blackmon said: ‘It’s good team bonding because we’re the only ones out here, we’ve got this nice hotel and there’s nothing really to do other than hang out and practice. There’s a lot of team-bonding going on and we’re finding a lot of different ways to have fun.’
Posted 09/06/2014

Message From: Chanel Cambon bolsas   |   Email Address: wxpkkp@gmail.com
Miten yleens valehdellaan? Miten valhe keksitn? Millaisia valheita ihmiset haluavat kuulla ja uskoa? Kauhavan Ylikylll on jrjestetty aprillipivn lä,Michael Kors;heisyydess valehtelemisen Suomenmestaruuskisat jo 20 vuoden ajan. Pauli Perlä,Michael Kors Outlet; on voittanut mestaruuden perti kolme kertaa. Nyt pyydmme tt hallitsevaa valehtelumestaria kertomaan meille totuuden valheesta.
Posted 09/03/2014

Message From: strettonclimatecare.org.uk/?id=80   |   Email Address: sqrltzadmll@gmail.com
Pour le reste, j'ajouterai à ce que tu dis le regard qui est aussi très perturbant. Que veut il représenter? La vénalité peut être? Si c'est le cas, je trouve très déplacé.
Posted 09/01/2014

Message From: xYNTeZaJRyFh   |   Email Address: powgocidafet@gasaail.com
motorola spy mobile,
Posted 08/10/2014

Message From: Nike Air Max Lebron   |   Email Address: sfaese@gmail.com
Nama Pena : KayKhaier
Posted 07/26/2014

Message From: UBIQ(ユービック)   |   Email Address: mgrlbexzkli@gmail.com
The race has tightened in Florida, where Mr. Obama is leading 49 percent to 46 percent - equal to the poll's three-point margin of error. Romney holds a double-digit lead among seniors in the Sunshine State.
Posted 07/13/2014

Message From: burberry leather handbags   |   Email Address: dve*****@gmail.com
will be jetting off on the trip of a lifetime later this
Posted 06/08/2014

Message From: burberry sale outlet   |   Email Address: dve*****@gmail.com
way station at Kosti built to house just onetenth that
Posted 05/26/2014

Message From: Coach Sale   |   Email Address: zjzxffeul@gmail.com
“Kita jalan dulu kak yach.. kalau kakak tidak sibuk, mumpung ada disini” ku tatap wajah yang penuh permohonan itu.
Posted 05/05/2014

Message From: Ralph Lauren Polo   |   Email Address: wfzhtn@gmail.com
A key issue for many children from deprived backgrounds is that they have deeply-ingrained negative perceptions of themselves, their communities and their ability to succeed.
Posted 04/24/2014

Message From: lunettes de soleil Oakley Minute 2.0   |   Email Address: eecrfz@gmail.com
Sudan, says this war is not over. Iraq always hands surprises and you know who knows where this is going? what's interesting, and Hillary potentially launching a primary challenge would have been a constant story, it was evidence that the Democratic Party -- at least right now -- is more united than ever. who rely on natural gas both as a raw material and an energy source, If the U. That’s what got him into trouble. They take a lot of time to create, South Korea.
Posted 04/21/2014

Message From: ?????????????????   |   Email Address: vtmzjg@gmail.com
Needed to create you a very small remark in order to give thanks yet again for these beautiful basics you have documented in this article. This is so extremely open-handed with you to grant publicly all that many individuals could possibly have marketed as an ebook in order to make some bucks for their own end, particularly given that you might have done it in the event you considered necessary. These basics also acted as the good way to be certain that someone else have a similar dreams just like my own to grasp good deal more with regard to this issue. I'm sure there are many more fun opportunities ahead for individuals who read through your site.
Posted 12/15/2013

Message From: ugg outlet online   |   Email Address: nighettwex25@gmail.com
Our cheap Uggs online aboard sale surrounded low cost because everyone. Cheap Uggs a pair of boots online
Posted 01/11/2013

Message From: dkAICbiIwSwDMEolZPc   |   Email Address: webmaster@episode21.com
Sorry but I disagree with the whole ceopnct of women in combat, the same as in the cops. Ken, Grams & I saw you blow thru the obstacle course. The women were allowed to run around the cinderblock fence and avoid any other parts that were like the tire jumping part. Legs were too short. Also, they must be given Days off when they are PMSing or some other female peculiar ailment. I doubt the Iraqis are carrying around MIDAL just in case . They demand equality then yell for special treatament because I am a woman and can't deal with it.Be really fair, democratic etc . let Nancy Pelosi & Harry Reid lead the first charge and develop a draft for women . You would see how quickly the baby must have its mother's milk pumping. Just out of bullet range and heaven help the Major who ordered the Mom to hang the baby in her backpack ready for next feeding.. If they want to fight, neuter them first.I have a REAL problem with minorities getting promoted ahead of better qualified and deserving to pay the quoto debt.Don't get me started. We have lost a lot of excellent men in our peacekeeping effort for no real good reason. Should have sent some whiney women instread.
Posted 08/30/2012

Message From: ZSNVmdTCHRJPnpF   |   Email Address: mocook@163.com
AFAICT you've covreed all the bases with this answer!
Posted 05/11/2011

Message From: PACCQKiCv   |   Email Address: mail
zI09ZS
Posted 03/27/2011

Message From: Frank Amalfitano   |   Email Address: famalf@stny.rr.com
Nice website. Good to see that you made it long past any of the predictions of a short time-line. Live long and prosper.
Posted 02/22/2010